Skip to main content

[résolu] connection

connection was created by dipoke

6 years 2 months ago #23423
Bonjour
je veux réinstaler Xeester mais il met impossible d'ouvrir Xeester sur mon ordi..Probleme "votre identifiant ou mot de passe incorecte" hor j'ai tous réactualisé et rien n'y fait. quelqu'un aurait t'il la solution?
Merci.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Replied by ngba3287 on topic connection

6 years 2 months ago #23424
Bonjour dipoke et bienvenue sur le forum,

Réponse ici
Modérateur
The following user(s) said Thank You: dipoke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Replied by dipoke on topic connection

6 years 2 months ago #23426
Merci de votre réponse.;Problème résolut "erreur avec le I"i" et le l"L" dans le mot de passe.
The following user(s) said Thank You: ngba3287

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.790 seconds
Powered by Kunena Forum

© 2011 - Xeester, all rights reserved.