Skip to main content

[solved] Problem Go fast Winamax

[solved] Problem Go fast Winamax was created by ramontada

4 years 6 months ago #28488
My HUD works correctly on any classic table on winamax but doesn't work on go fast NL2 and NL5 since 2 days while I have been playing 90k hands on these tables...
I have all my statistics on Xeester but I haven't got statistics on tables...
I had it 2 days ago and I'm pretty sure I changed nothing.
Need some help !
Thanks

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Replied by ngba3287 on topic [solved] Problem Go fast Winamax

4 years 6 months ago - 4 years 6 months ago #28489
Bonjour ramontada et bienvenue sur le forum,

Nous ne rencontrons pas de problème sur les tables GoFast

Lance 1 table de GoFast
Une fois après avoir joué quelques mains et lorsque la session apparait bien dans Xeester (et en laissant la table ouverte)
Depuis Xeester clique sur :
Aide > Devtool > onglet WINDOWS > Expoter

Ca va créer un ficher "xeester-windows-XXXX-X-X-X-XX-XX.csv" (enregistré dans tes Documents)

Que tu peux envoyer par email à contact(at)xeester.com

Il faudra aussi envoyer :

Le fichier 'xeester.log'
Se trouvant à cet endroit sur ton PC :
C:\Program Files (x86)\Xeester

Le fichier historique de ta table GoFast + le fichier "winamax_positioning_file.dat"
Tu les trouveras dans le répertoire C:\Users\TonCompte\Documents\Winamax Poker\accounts\TonPseudo\history
Modérateur
Last edit: 4 years 6 months ago by ngba3287.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Replied by ngba3287 on topic [solved] Problem Go fast Winamax

4 years 6 months ago #28490
+ le fichier "winamax_positioning_file.dat"
(Je viens d'éditer ma réponse au cas où tu n'aurais pas vu).

Merci
Modérateur

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 1.047 seconds
Powered by Kunena Forum

© 2011 - Xeester, all rights reserved.